6 راه برای رفع خستگی عصرانه

554336 خبر ناگهانی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وقتی ساعت 5 بعد از ظهر است و روز به پایان می رسد، آیا بدن شما هم مثل قبل است؟ آیا با مشکلی غیر قابل بیان روبرو هستید؟ خستگی بیش از حد در ساعات اولیه عصر باعث می شود افراد احساس بی حالی و نگرانی در مورد وظایف خود در خانه کنند، این مشکل باعث می شود بیشتر بخورند، بیشتر بنوشند و تنبل شوند.

کمبود کدام ویتامین در بدن باعث خستگی مداوم می شود؟

با گذشت زمان، این امر باعث مضطرب شدن، سنگینی و ناراحتی افراد می شود، اگرچه راه هایی برای جلوگیری از این امر وجود دارد و شما را سرشار از زندگی و انرژی می کند. کسالت عصر ناشی از خستگی را با 6 ترفند که شما را سالم و پر انرژی نگه می دارد از بین ببرید.

پس از 8 تا 9 ساعت خواب خوب، روز خود را با تغذیه مغز خود با تمام گلوکز مورد نیاز خود شروع کنید و وعده هایی را برنامه ریزی کنید که در طول روز به شما انرژی می دهد. چه کسی یک کاسه پر از غلات کامل با پروتئین گیاهی را دوست ندارد؟ این کربوهیدرات پیچیده و پروتئین گیاهی کم‌چرب انرژی مورد نیاز بدن را برای افزایش متابولیسم و ​​حفظ انرژی در طول روز فراهم می‌کند.

در طول روز روی لحظات منفی یا لیست طولانی کارهایی که باید انجام دهید تمرکز نکنید، این کار باعث می شود آه و ناله کنید و برای فرار از زندگی وارد فعالیت های مخرب شوید. پس از یک روز طولانی و پر استرس، اکثر مردم در یک چرخه دائمی منفی گرایی گیر می کنند، این باعث می شود کمر شما زیر بار زندگی کمانیده شود و احساس بی ارزشی ایجاد کند.

  دستگیری 3 نفر در درگیری کماندوهای پلیس و قاچاقچیان

علت خستگی عصرگاهی

برگشتن از سر کار به منزله تمام شدن روز نیست. راه هایی برای لذت بردن از تعطیلات خود در حین انجام فعالیت های مثبت وجود دارد. در این بخش از Moist Health، 6 راه برای انجام کارهای معمول پس از یک روز طولانی و پر استرس وجود دارد:

1. وقتی کفش‌هایتان را پا می‌زنید و روی کاناپه دراز می‌کشید، در برابر اصرار برای باز کردن کیسه چیپس و روشن کردن تلویزیون یا کامپیوتر مقاومت کنید.

2. تلفن همراه خود را در حالت بی صدا قرار دهید و مطابق با استرس روز زندگی نکنید.

3. با علاقه روی فعالیت های مثبت تمرکز کنید: کتابی بردارید، به موسیقی مثبت یا کلمات تشویق کننده گوش دهید، یا افکار خود را جمع آوری کنید تا تصمیم بگیرید برای یک شام سالم و مغذی چه چیزی بپزید.

4. یک چرت 15 تا 20 دقیقه ای یا پیاده روی سریع می تواند سطح آدرنالین خون شما را بالا ببرد و شما را بیدار کند و یک رشته فکری خوب ایجاد کند.

5. یک شام سالم بخورید: محتوای قند را تا حد امکان پایین نگه دارید و از کربوهیدرات های پیچیده برای افزایش انرژی خود استفاده کنید.

6. بعد از شام دوش آب گرم بگیرید، شمعی روشن کنید و زود بخوابید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید