یک دوره دو بعدی ایجاد هماهنگی

حمیدرضا ملاکی

استاد دانشگاه

یکی از قربانیان اصلی دوران تاج و تخت و محدودیت های اجتماعی آن دانش آموزانی بودند که در اواخر سال 1999، بلافاصله پس از گزارش اولین موارد ویروس، از مدرسه اخراج شدند و به طور ناگهانی به یک محیط آموزشی مجازی ناآشنا فرستاده شدند.

در دو سال گذشته 15.5 میلیون دانش آموز در کشور با مشکلات عدیده ای در زمینه آموزش مجازی دست و پنجه نرم کرده اند و با مشکلات مختلفی از آماده نبودن زیرساخت های شبکه شاد تا کاهش کیفیت آموزش از راه دور و افت تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی مواجه شده اند.

اگرچه مزایای آموزش الکترونیکی؛ بازنگری برنامه درسی، افزایش خودکنترلی دانش آموزان، بی زمانی، افزایش مسئولیت پذیری دانش آموزان، دسترسی آسان و به موقع بودن و راندمان و سرعت بالای تدریس و ارتباط اولیای دانش آموزان با معلمان را نباید نادیده گرفت. اما علیرغم مزایای فراوان آموزش الکترونیکی، مشکلات و معایب فراوانی در آموزش الکترونیکی به خصوص در تاج و بعد از تاج e وجود دارد که از آن جمله می توان به: اعتیاد به اینترنت دانش آموزان، عدم اعتماد به یادگیری، عدم نظارت بر انجام تکالیف اشاره کرد. و راستی آزمایی، ناتوانی برخی از معلمان، والدین و دانش آموزان در استفاده از فضای مجازی، عدم توانایی والدین در خرید تلفن و اینترنت، عدم دسترسی به اینترنت در زمان های خاص یا در مناطق خاص، عدم توجه به بهره وری، عدم موفقیت برنامه های رادیویی و تلویزیونی. برای ارتقای آموزش و عوامل بسیار دیگر که نتوانیم از افت تحصیلی جلوگیری کنیم.

بسیاری معتقدند که آموزش از زمان استاد، استاد، تک همسری، شهرنشینی، مدارس کلاسیک و مدارس مدرن در اواخر قرن بیستم به مدارس مدرن و رادیویی رسیده است. بعد از دهه 1980 وارد دوران پست مدرن می شویم که شامل این مدارس می شود تا سال 2020 که مدارس چند رسانه ای و روش های نوین آموزشی در حال شکل گیری است، اما این خطر بزرگ وجود دارد که در دوران پسا تاج به سمت یادگیری داخلی و مادام العمر برویم. یادگیری. تجربه در مدارس ناپدید می شوند.

  آرزوهای یک زن برای دریافت تسبیح احمدی نژاد + فیلم

یکی از ویژگی های این عصر ورود به دنیای ماورایی و ایجاد دو فضا عصر التقاط و عصر دسترسی خوشه ای به اطلاعات و مدارس است. به شدت کاهش می یابد.

امروزه شاهد چندین نوع آموزش هستیم. اول، موضوعات شامل آموزش مبتنی بر وب، فناوری‌های صوتی و انیمیشن و چند رسانه‌ای، کلاس‌های رسانه ناهمزمان، کلاس مجازی آنلاین، تعامل فوری، آموزش فراگیر فعال و تعامل معلم و درس، سازگاری یادگیری با سطح علمی دانش‌آموزان و غیره است. روزها مربوط به سطح تحصیلات است که در دنیا به تناسب بوم شناسی هر کشور الگوها و الگوهایی از آموزش و یادگیری وجود دارد که برای آنها چندین مدل موفق را ذکر می کنم.

این مدل که در کره جنوبی رایج است، بر سبک تاب برای تبدیل احساس خوب سیستم آموزشی حسی چهره به چهره به روشی چهره به چهره تأکید دارد. در این مدل، نظام آموزشی اندکی متزلزل و تغییر کرده است.

برزیلی ها بر مدل پرش تمرینی تاکید می کنند، آلمانی ها مدل اوج را ارائه می دهند که با توجه به تاکید آنها بر بهبود مهارت ها، روش تدریس آنها را به آموزش جایگزین و فیلم تبدیل می کند.

استرالیا یک مدل وظیفه معرفی می کند. چین الگوی سلف سرویس را سرلوحه آموزش خود قرار می دهد و سیستم آموزشی ژاپن بر مدل حفظ آموزش با حفظ فاصله تاکید دارد.

به نظر می رسد در کشور ما در این فضای جدید نوعی اقدام جدی بین بیرون و داخل کلاس شکل گرفته است که بارزترین آن عدم توجه به الگوی آموزشی منطبق با بوم شناسی مناطق و مناطق و همچنین عدم توجه به آن است. توجه به تفاوت در مقاطع تحصیلی مختلف بنابراین، برای بهبود آموزش، اگر مصمم به تلفیق آموزش باشیم، مسائل اصلی عبارتند از:

  اروپا را برای جنگ هسته ای آماده کنید

فضای ترکیبی چگونه خواهد بود؟

حیوانات خانگی چیست؟

چگونه با دانش آموزان رفتار کنیم؟

آیا دانش آموزان مجاز به استفاده از تلفن همراه در مدارس هستند؟

چه مدلی در نظر داریم که بتوانیم به معلمان فکر کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید