کدام غذاها به اندازه مسکن ها درد را کاهش می دهند؟

با وجود شواهد رو به رشد مبنی بر اینکه برخی مسکن ها ممکن است واقعا برای برخی افراد خطرناک باشند، این غذاها ممکن است انتخاب بهتری برای تسکین درد باشند.

در ادامه به نقل از دویچه وله در مورد برخی از مواد غذایی که به کاهش درد در اعضای بدن کمک می کنند صحبت خواهیم کرد.

زنجبیل

زنجبیل احتمالاً بیشتر به دلیل خواص ضد تهوع و تسکین دهنده معده شناخته شده است. اما می تواند با درد از جمله درد مفاصل ناشی از آرتریت نیز مقابله کند.

دانه کدو تنبل

دانه کدو تنبل منبع عالی منیزیم است. ماده معدنی که می تواند تعداد حملات میگرنی را کاهش دهد. تخم کدو همچنین می تواند به پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک کند. برای دریافت منیزیم بیشتر، بادام و بادام هندی، سبزیجات با برگ سبز تیره (مانند اسفناج و کلم پیچ)، لوبیا و عدس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

زردچوبه

کورکومین، ترکیب موجود در ادویه که به آن رنگ نارنجی روشن می‌دهد، می‌تواند بر چندین فرآیند در بدن شما از جمله التهاب تأثیر بگذارد. مطالعات روی افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت که مکمل‌های کورکومین مصرف می‌کردند نشان داد که می‌توانند بدون عوارض جانبی دارو بهتر راه بروند. فلفل سیاه می تواند به جذب کورکومین در بدن شما کمک کند.

نعناع

روغن نعناع گرفتگی و نفخ دردناک را که از علائم سندرم روده تحریک پذیر هستند، تسکین می دهد. چای نعناع تسکین دهنده خوبی برای ناراحتی های گاه به گاه معده است

  این مرد به خانواده اش اسید پاشید

دیدگاهتان را بنویسید