کدام صبحانه می تواند چربی های شکم را از بین ببرد؟

کدام صبحانه می تواند چربی های شکم را از بین ببرد؟

دویچه وله: ما معمولاً هر روز از روی عادت صبحانه یکسانی می خوریم. می توانید با مربا یا کروسانت با قهوه نان تست کنید. اما اگر مصمم هستید که از شر چربی های شکم خلاص شوید، صبحانه برای شروع مناسب است. پس برای کاهش وزن روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید.

حُمُص

حمص منبع غنی پروتئین و فیبر گیاهی است که هر دوی آنها برای کاهش وزن مهم هستند.

از آنجایی که حمص از نخود تهیه می شود، حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری (لوسین، ایزولوسین، والین، فنیل آلانین، ترئونین، متیونین، تریپتوفان و لیزین) است که آن را به یک منبع کامل پروتئین تبدیل می کند.

یک وعده 100 گرم حمص حاوی 7 تا 8 گرم پروتئین و 226 کالری است. حمص را با یک تکه نان تست سبوس دار که حاوی حداکثر 5 گرم پروتئین در هر برش (131 کالری) است و با موادی مانند گوجه فرنگی و سرکه بالزامیک یا با گوجه فرنگی، زیتون و کمی لیمو میل کنید.

پنیر کوتاژ

کشک سرشار از پروتئین و حاوی کازئین است. پروتئینی که به عضله سازی کمک می کند. این نوع پنیر کالری نسبتا کمی دارد.

یک وعده 100 گرمی حاوی 11.3 گرم پروتئین و تنها 160 کالری است. می توانید طعم شور آن را با عسل، میوه هایی مانند هلو یا توت ترکیب کنید یا با کمی جو یا گرانول استفاده کنید.

لوبیا

لوبیا حاوی پروتئین گیاهی و فیبر است که هر دو برای کاهش وزن مفید هستند.

  علل سفیدی زودرس موها قبل از 40 سالگی

به طور کلی، گنجاندن حبوبات در رژیم غذایی می تواند به تعادل سطح قند خون کمک کند (و به نوبه خود میل به قند را از بین ببرد). نصف جعبه لوبیا حاوی 10 گرم پروتئین و تنها 160 کالری است.

اما مراقب میزان قند موجود در کنسرو لوبیا در سوپرمارکت باشید. غذاهای کنسرو شده با محتوای قند کم مصرف کنید یا در بهترین حالت خودتان آن را در خانه تهیه کنید.

کوینو

برای سرو کربوهیدرات در صبح، کینوا بخورید. کینوا منبع کاملی از پروتئین است و به دلیل فوایدی که دارد توسط سازمان ملل به عنوان یک “ابر غذای رژیمی” توصیف می شود: سرشار از فیبر رژیمی، فسفر، منیزیم و آهن.

کینوا سرشار از فیبر است و مصرف آن می تواند به کاهش وزن کمک کند. همچنین دارای شاخص گلیسمی پایین است، به این معنی که سطح قند خون را افزایش نمی دهد.

آووکادو

آووکادو

خوردن آووکادو دو بار در هفته می تواند به بهبود سلامت قلب و کاهش خطر حمله قلبی کمک کند.

اما تعدادی از مطالعات نیز نشان داده اند که مصرف آن باعث کاهش وزن و چربی احشایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید