ممیزی مراقبت بیمه تعاون با موفقیت به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، پس از حسابرسی های داخلی انجام شده در شهریورماه، حسابرسی نظارتی به منظور تقویت اثربخشی فعالیت ها و همچنین کنترل روند استانداردهای اخذ شده انجام شد.

این ممیزی استانداردهای 9001 (مدیریت کیفیت) را دریافت کرد. 10002 (مدیریت شکایات مشتریان)؛ تست شده 10004 (پایش و سنجش رضایت مشتری) و 31000 (مدیریت ریسک) در تمامی سطوح سازمان، ممیزی شده است.

لازم به ذکر است جلسه حسابرسی مراقبت نهایی نیز با حضور کلیه مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون در حال حاضر برگزار و برنامه های آتی نیز تشریح شد.

مریم سلماسی مدیر ریسک و توسعه سازمان بیمه تعاون در این خصوص گفت: انجام حسابرسی به شناسایی پیشرفت ها کمک می کند. انطباق بیشتر با الزامات استانداردها و رعایت حداقل ها برای بهبود کیفیت؛ سنجش رضایت مشتری و … باید با دقت بیشتری انجام شود و در رابطه با فراتر رفتن از حداقل ها و تلاش برای بهبود مستمر تصمیم گیری شود.

وی افزود: در این راستا و با توجه به توجه مدیر اجرایی مجتمع به رعایت کلیه الزامات استاندارد، حتی ممیزی نیز انجام شد تا در فرآیندها در هیچ سطحی از سازمان استثنایی قائل نشد.

لازم به ذکر است که بیمه تعاون در سه سال اخیر به منظور ایجاد اطمینان در رده های مختلف ذینفعان خود اعم از سهامداران و مشتریان، سیستم استانداردهای مختلف را در تمامی سطوح سازمانی و به صورت داوطلبانه و با هدف بهبود مستمر پیاده سازی کرده است. توسط نهادهای نظارتی مختلف

  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

دیدگاهتان را بنویسید