مصرف این غذاها را در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان فراموش نکنید

552070 خبر ناگهانی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در این ماه بسیاری از مردم عبادت خود را به حداکثر می رسانند، شب ها بیدار می مانند و سعی می کنند بیشتر عبادت کنند، بنابراین سلامت جسمانی و قدرت بدنی امروزه بسیار مهم است. با تغییر الگوی خواب و کاهش مصرف غذا ممکن است احساس انرژی کمتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر این، اگر ظروف افطار و شکر نتوانند مواد مغذی بدن را تامین کنند، فرد احساس می کند انرژی لازم را ندارد، بنابراین باید در روزهای پایانی این ماه بیشتر به رژیم غذایی خود توجه کنید.

صبحانه را از دست ندهید، زیرا خوردن صبحانه به شما کمک می کند تا برای افطار انرژی داشته باشید. خوردن برخی از غذاهای صبحانه مانند بلغور جو دوسر (جو، عسل و خرما)، بلغور جو دوسر، اسموتی موز، اسموتی موز و شیر بادام می تواند به افزایش انرژی در این روزها کمک کند.

بین افطار و سحری آب فراوان بنوشید و هیدراته بمانید و مصرف غذاهای هیدراته مانند پرتقال، خربزه، خیار و نوشیدنی های کافئین دار را محدود کنید.
با افطار زیاده روی نکنید زیرا باعث تنبلی می شود.

وعده های غذایی خود را از افطار تا سحری به وعده های غذایی کوچک تقسیم کنید تا انرژی بدن را تامین کند و به جای کمیت به کیفیت غذاها توجه کنید.

از خوردن غذاهای سرخ شده در صبحانه خودداری کنید و برای هیدراته ماندن از سوپ های مغذی و آب میوه های کم کالری استفاده کنید.

انتهای پیام/

  شرایط 9 ماه مرخصی زایمان برای زنان بیمه شده

دیدگاهتان را بنویسید