سازمان لیگ باید با اجبار رادیو و تلویزیون مبارزه کند / آقایان ، به آنها توضیحات شغلی خود را اطلاع دهید! –

531274 خبر ناگهانی

به گزارش ایسکانیوز، پس از اتفاقات اخیر و مخالفت های سازمان لیگ فوتبال ایران، با پخش تبلیغات محیطی برای باشگاه استقلال، به سراغ ابراهیم طالبی، یکی از باتجربه ترین مربیان فوتبال ایران رفتیم و گفتگویی را در این باره با او ترتیب دادیم. کانیم

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هر کشور تعهدات مشخص و مشخصی دارند.

شرح تعهدات لیگ فوتبال آلمان

مثلا؛ اتحادیه فوتبال آلمان در سال 1900 در لایب نیتس تأسیس شد و وظایف آن مشخص است. 100 سال پس از تأسیس فدراسیون فوتبال آلمان ، سازمان لیگ آلمان در سال 2000 تأسیس شد.

سازمان لیگ آلمان در سه شاخه تعریف و تعریف می شود.

1_تمامی شرایط باشگاه را بررسی کرده و اجازه فعالیت اقتصادی در این منطقه خاص را بدهید (تعیین سقف هزینه های باشگاه ها_ صدور شناسنامه)

2_ بررسی شرایط مکانی که باشگاه ها معرفی می کنند (زمین بازی_ رختکن _ اتاق قاضی_ موقعیت خبرنگاران و …)

3_ بخش اقتصادی; تنها مداخله سازمان لیگ آلمان مذاکره با رادیو ، تلویزیون و اینترنت برای امضای قرارداد بهتر برای باشگاه ها است.

سازمان لیگ بر توزیع مبلغ قرارداد بین باشگاه ها نظارت دارد.

مثلا؛ آنها در این فصل موفق شدند برای پخش بازی ها یک میلیارد و چهارصد هزار یورو امضا کنند.

این مبلغ با توجه به رتبه بندی تیم ها در 5 سال گذشته و نحوه کار و دستیابی به موفقیت در رده های اصلی بین همه تیم های بوندسلیگا یک و دو تقسیم می شود.

به عنوان مثال ، در این فصل بایرن مونیخ 90 میلیون یورو برد. لورکوزن 80 میلیون و دورتموند 70 میلیون.

  ارائه برنامه های زیست محیطی برای ایران و فرزندانش

همچنین تبلیغات اکولوژیکی ورزشگاه ها مربوط به باشگاه ها است و سازمان لیگ آلمان در کار نیست.

سازمان لیگ ایران برای باشگاه ها مبارزه است

فقط در فوتبال ایران سازمان لیگ باشگاهی به اصطلاح است این اتفاق در آلمان ، ایتالیا ، انگلیس یا جاهای دیگر لیگ نمی افتد.

حتی درآمد حاصل از جام حذفی و مسابقات بین المللی هیچ ربطی به سازمان لیگ ندارد و مستقیماً به باشگاه ها اختصاص می یابد.

همانطور که اشاره کردم ، تنها مداخله سازمان لیگ مذاکره و انعقاد بهترین قرارداد با رادیو ، تلویزیون و اینترنت و البته نظارت بر نحوه توزیع مبلغ قرارداد بین باشگاه ها است. سازمان لیگ نهادی است به نمایندگی از باشگاه های انتخاب شده با توجه به شرایط هر کشور.

باز هم تاکید می کنم که تبلیغات اکولوژیکی ورزشگاه ربطی به سازمان لیگ ندارد. من به دوستانی که درگیر می شوند و در کارهایی که به آنها مربوط نمی شود دخالت نمی کنند ، توصیه می کنم کمی فکر کنند و درک کنند که شرح وظایف آنها چیست.

سازمان لیگ باید با زورگویی صدا و سیما مبارزه کند

سازمان لیگ فوتبال ایران ، جایی که باید با مزاحمت ها مخالفت کرده و حقوق تلویزیونی دو تیم پرطرفدار استقلال پرسپولیس را مطالبه کند ، حدود 15000 میلیارد ارزش دارد. نهادهای غیر موجود را ممنوع می کند. قطعا اگر فیفا متوجه شود جلوی فوتبال ایران را می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید