تولید روزانه 30000 کارت سوخت

553731 خبر ناگهانی

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد صادقی با بیان اینکه 5 میلیون درخواست در زمینه بومی سازی و تولید کارت سوخت دریافت شده است، گفت: اولین سری کارت ها در این ماه تحویل داده می شود و علاوه بر این، ما نیز این موضوع را انجام خواهیم داد. با دو شرکت دیگر منعقد کنید. توافق کردیم که از هر کدام یک میلیون درخواست تولید کارت ارسال شود.

وی افزود: حدود یک میلیون نیروی انسانی در تولید کارت سوخت مشغول به کار است و امیدواریم به سرعت تعداد تولیدات را افزایش دهیم.

مدیر سامانه هوشمند سوخت کشور از راه اندازی سامانه ای به نام GTS و تشکیل مرکزی با عنوان مرکز پاسخگویی 09627 خبر داد و گفت: این مرکز متشکل از اپراتورهایی است که اطلاعات کارت هوشمند را دریافت کرده و به سامانه پشتیبانی ارسال می کنند. همچنین این سامانه که به تازگی بر روی بستر اینترنتی منتشر شده است در اختیار دارندگان جایگاه قرار می گیرد و می توانند نسبت به اعلام خرابی جایگاه اقدام کنند ضمن اینکه امکان نظارت و گزارش ایستگاه های ثبت شده در ناحیه خرابی توسط مدیر وجود دارد. سیستم هوشمند و مدیران مناطق.

صادقی ادامه داد: به ازای هر 15 پست، یک کارمند در نظر گرفته می شود تا ضمن رصد و دریافت اطلاعیه های مشکل، ظرف 24 ساعت پاسخ های لازم را ارائه دهد و در صورت بروز نقص در سامانه، هشدار مشاهده و به پیگیری منطقه ای ارسال می شود. مدیران

4 مدل از تجهیزات سیستم سوخت هوشمند بومی سازی شده است

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از حضور و فعالیت چهار شرکت دانش بنیان و تولید چهار مدل تجهیزات مورد نیاز سامانه هوشمند سوخت با تلاش این شرکت ها خبر داد و گفت: بومی سازی این تجهیزات در دستور کار این شرکت بوده و از خردادماه پیشرفت های مطلوبی داشته است

  نیوزویک در مورد سرطان پیشرفته پوتین گزارش می دهد

صادقی به دو ابزار مهم در حوزه سیستم هوشمند سوخت شامل IPC (کنترل کننده مرکزی که ارتباط بین کارتخوان و سرور جایگاه را برقرار می کند) و PT (دستگاه های کارتخوان) اشاره کرد و اظهار داشت: این امکانات در حال حاضر نصب شده است. به عنوان خلبان در ایستگاه های 9 استان و سپس از آزمون، خوشبختانه عملکرد خوبی داشت.

وی به وجود و فعالیت چهار شرکت دانش بنیان و تولید چهار مدل تجهیزات مورد نیاز سامانه هوشمند سوخت توسط این شرکت ها اشاره و تاکید کرد: پیش از این تجهیزات این سامانه در انحصار و در اختیار شرکت های خارجی بود و خوشبختانه بومی سازی این تجهیزات در دستور کار شرکت ملی قرار گرفت که پخش شد و از خرداد ماه امسال پیشرفت های مثبتی در این زمینه حاصل شده است.

سوخت ناوگان گازوئیل برون شهری بر اساس سهمیه اصلی و عملکردی تخصیص می یابد

وی با اشاره به تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان گازوئیل برون شهری به دو صورت سهمیه اصلی و عملکردی، گفت: اطلاعات خودروهایی که نظارت عملکردی دارند از طریق سازمان راهداری جمع آوری و سهمیه نفت و گاز تعیین می شود. بر اساس مبدا و مقصدی که نقل مکان کرده اند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت نحوه تخصیص سهمیه بر اساس تناژ را تشریح کرد و افزود: سازمان راهداری میزان اندازه گیری و مشخصات نفتکش را به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام می کند و این شرکت میزان تناژ را بر اساس محاسبه می کند. ضوابط تعیین شده توسط کارگروه کمیته مطالعاتی و در سیستم تغذیه انجام می شود.

  کلاس آشپزی / غذای ارزان و سالم برای سرماخوردگی

صادقی درباره تخصیص سوخت برای کامیون های کم کارکرد گفت: برای این دسته از کامیون ها فقط سهمیه پایه در نظر گرفته شده و هدف تشویق آنها به افزایش عملکرد و در نتیجه افزایش سهمیه است.

وی با بیان اینکه خودروهایی که عملکرد خوبی دارند از نظر سهمیه مشکل خاصی ندارند و بیشترین کاهش مربوط به سهمیه پایه است، خبر داد: اخیرا به دلیل عدم اطلاع کامل از سازمان راهداری وقفه ای ایجاد شد. تخصیص سهمیه ها که با بررسی ها انجام شد خوشبختانه این مشکل حل شد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت درباره سوخت کامیون های درون شهری ویژه حمل بار و مسافر در شهرها گفت: از طریق سازمان شهرداری برای این دسته از خودروها فرم استفاده صادر می شود و در این کاربرگ ها مبدا و مقصد داخل شهر مشخص شده و بر اساس ناوبری سوخت به ناوگان دیزلی درون شهری ارسال می شود.

سامانه هوشمند سوخت از اوایل سال 1385 در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. خدمات اصلی سامانه در قالب خدمات سهمیه بندی، مدیریت فروش جایگاه، پرداخت الکترونیکی، مدیریت تخصیص و برداشت سهمیه، مدیریت کارت، پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری جایگاه ها، مدیریت از راه دور کانال های عرضه و مدیریت مشتریان.سوالات ارائه می شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید