این چهار ماده مغذی به سلامت و زیبایی مو کمک می کنند

دلیل اصلی نازک شدن موها وضعیت بدن است. با حفظ و ارتقای سلامت بدن و تغذیه مناسب موهایی درخشان و سالم خواهید داشت. اگر بدن مشکلی برای سلامتی داشته باشد یا کمبود مواد مغذی داشته باشد ، این می تواند خود را به صورت توقف رشد یا آسیب به مو نشان دهد. یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی سلامت فولیکول های مو را بهبود می بخشد و موهای درخشان تری به شما می دهد. سعی کنید از سبزیجات برگدار که منابع غنی آهن هستند استفاده کنید. آهن و ویتامین D به بازسازی و تقویت مو کمک می کند. به همین دلیل است که این مواد اغلب در مکمل های مو استفاده می شوند.

برای حل مشکل کمبود مواد مغذی و مواد مغذی ، در این مقاله شما را با چهار ماده مغذی مفید آشنا می کنیم.

1. هویج

برای داشتن موهای سالم و زیبا ، می توانید غذاهای حاوی ویتامین A را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. هویج منبع غنی از این ویتامین و یکی از بهترین مواد مغذی برای سلامت پوست سر است.

2. سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین منبع غنی بتاکاروتن است. این ویتامین در بدن به ویتامین A تبدیل می شود و مصرف این ویتامین با بهبود سلامت مو ارتباطی ندارد. هر سیب زمینی شیرین متوسط ​​بیش از 4 برابر نیاز روزانه بتاکاروتن را برآورده می کند. ویتامین A همچنین رشد موها را تسریع کرده و آنها را ضخیم می کند.

3 عدد تخم مرغ

تخم مرغ منبع کامل پروتئین ، بیوتین و ویتامین B-12 است که همه آنها مواد مغذی مهمی برای سلامت مو هستند. به همین دلیل است که تخم مرغ یکی از مفیدترین گزینه ها برای حفظ موهایی سالم و زیبا است.

  مهناز افشار سبد را روی سرش گذاشت + عکس

4. غلات کامل

غلات کامل به حفظ سلامت موهای شما کمک می کند. نان گندم و غلات غنی شده می توانند روی، آهن و ویتامین های B مورد نیاز بدن را تامین کنند. برای داشتن موهای بی عیب و نقص، سعی کنید دانه های بیشتری بخورید

دیدگاهتان را بنویسید