اهمیت ضربان قلب در حالت استراحت را جدی بگیرید

555432 خبر ناگهانی

گسترش ساعت‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های موبایل، که نوعی ابزار برای ردیابی فعالیت و ردیابی فعالیت هستند، به معنای دسترسی به داده‌های سلامتی است که قبلاً فکرش را نمی‌کردیم، اکنون تعداد قدم‌هایی که برمی‌داریم، ساعت‌هایی که در آن می‌خوابیم و واقعی‌مان. ضربان قلب برای بسیاری از افراد در هر شرایطی در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

ضربان قلب در حالت استراحت تعداد ضربان قلب در حالت استراحت، چه در حالت نشسته و چه دراز کشیده باشید. معمولاً برای اندازه‌گیری صحیح این ضربان قلب، باید آن را در صبح زود (زمانی که از خواب بیدار می‌شوید اما هنوز شروع به حرکت نکرده‌اید)، یا زمانی که مدتی استراحت کرده‌اید اندازه‌گیری شود.

ضربان قلب طبیعی در حالت استراحت چقدر است؟

ضربان قلب اکثر مردم در حالت استراحت بین 60 تا 100 ضربه در دقیقه است. اگر ورزش می کنید (یعنی ورزش منظم و حرفه ای)، ضربان قلب شما در حالت استراحت می تواند زیر 60 ضربه در دقیقه باشد که به طور کلی چیز خوبی است.

ارین میچوس، مدیر مرکز قلب و عروق در گفت: «در این محدوده طبیعی، هرچه کمتر، بهتر، زیرا این بدان معناست که عضله قلب شما در وضعیت بهتری قرار دارد و نیازی نیست سخت کار کنید تا ضربان قلب خود را بالا نگه دارید.» دانشگاه جان هاپکینز درست نشد.

همانطور که توسط هاروارد بهداشت گزارش شده است، به نظر می رسد ضربان قلب در حالت استراحت در انتهای پایین محدوده دارای مزایای محافظتی است. بر اساس گزارش مرکز سلامت زنان در سال 2010، زنان یائسه با ضربان قلب در حالت استراحت بیش از 76 ضربه در دقیقه نسبت به زنانی که ضربان قلب آنها در حالت استراحت 62 ضربه در دقیقه یا کمتر است، بیشتر در معرض حمله قلبی هستند. بود.

  پرداخت مسکن روستایی از هفته آینده آغاز شود

توصیه مهم پزشکان این است که اگر ضربان قلب شما در حالت استراحت بالای 80 ضربه در دقیقه است، حتما به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.

چرا ضربان قلب در حالت استراحت تغییر می کند؟

ضربان قلب در حالت استراحت ممکن است بسته به عوامل متعددی افزایش یا کاهش یابد. دکتر میچوس گفت: استرس، اضطراب، هورمون های بدن، برخی داروها و سطوح فعالیت بدنی می تواند بر ضربان قلب در حالت استراحت تأثیر بگذارد.

اگر ضربان قلب در حالت استراحت به مرور زمان افزایش یافت، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. در یک مطالعه در سال 2011 که روی بیش از 29000 نفر بدون سابقه بیماری قلبی در طی یک دوره ده ساله بررسی شد، افزایش ضربان قلب در حالت استراحت در طول مطالعه با افزایش خطر مرگ ناشی از حمله قلبی مرتبط بود.

در مورد کاهش ضربان قلب در حالت استراحت، متخصصان کلینیک پزشکی کلیولند توصیه می کنند که به طور منظم ورزش کنید، سطح اضطراب را مدیریت کنید، از کافئین و نیکوتین خودداری کنید و در صورت نیاز از یک رژیم غذایی سالم استفاده کنید. آب و مایعات سالم بنوشید و از ساعات خواب کافی و منظم اطمینان حاصل کنید.

چرا ضربان قلب در حالت استراحت از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت است

هر دستگاه روش خاص خود را برای تخمین ضربان قلب در حالت استراحت دارد، به این معنی که تخمین ها بسته به دستگاهی که دارید متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، اثر انگشت برند او، ضربان قلب در حالت استراحت را با در نظر گرفتن میانگین و کمترین ضربان قلب در هنگام خواب اندازه گیری می کند. برنامه Fitbit ضربان قلب در حالت استراحت را بر اساس داده های زمانی که شما بیدار و خواب هستید محاسبه می کند.

  غذاهایی که ویتامین C بیشتری نسبت به پرتقال دارند

اگر از یک ابزار ردیابی فعالیت به ابزار دیگر تغییر دهید، ممکن است تغییری در تخمین ضربان قلب خود در حالت استراحت مشاهده کنید، که بیشتر بازتابی از نحوه محاسبه آن عدد است تا تغییری در سلامت شما.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید