اتصال بیمه مرکزی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

549010 خبر ناگهانی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، بیمه مرکزی برای ایفای تعهدات قانونی خود به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متصل شد (بخش 4 بند (و) تبصره 7 قانون بودجه سال 1401 کل کشور. ) .

بیمه مرکزی تمامی اقدامات لازم را برای ایجاد پنجره واحد خدمات هوشمند و پیوند با پنجره خدمات ملی انجام داده و هم اکنون با تعامل با سازمان فناوری اطلاعات و پیوند با «پنجره خدمات هوشمند دولت ملی» بیش از یک سوم خدمات گسترده ای که از آن استفاده می شود شامل پاسخ به درخواست سوابق بیمه خودرو، پاسخ به درخواست های صحت بیمه نامه، پاسخ به درخواست سوابق بیمه نامه های مردم (بیمه نامه های من) از طریق این پنجره واحد است.

در بهمن ماه 1400 بیمه مرکزی مجوز استفاده از سرویس استعلام بیمه نامه را که یکی از پرکاربردترین خدمات است از طریق درگاه رسمی و اپلیکیشن دولت همراه داد و هم اکنون دسترسی به این سرویس از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند دولت فراهم می شود. .

ضمناً کلیه خدمات منتهی به مجوز این سازمان در حال حاضر در سیستم صدور مجوز کلی کشور مستقر است. با ایجاد این سامانه مجوزها در پنجره واحد ملی از متولی مربوطه این خدمات قابل دریافت خواهد بود.

انتهای پیام/

  توزیع 2 زندانی ایرانی بازداشتی در هند

دیدگاهتان را بنویسید